انگيزه شما از حضور و بازاريابي در اينستاگرام چه ميباشد؟
مي بايست شما گذشته از ورود به حوزه اينستاگرام بدانيد هدفتان چه ميباشد؟ کسب و فعاليت شما چه هدف ها مختلفي را دنبال مينمايد؟ برخي از هدف ها براي ورود و بازاريابي در اينستاگرام عبارتند از:
1- نشان دادن کسب و فعاليت يا اين که به عباتي به عبارتي پشت صحنه کسب و عمل خويش به مشتريان و توليد رابطه بهتر و ارتقا تدبير از مارک يکياز اهدافي ميباشد که بعضا از کسب و امور دنبال مي نمايند.
2- برخي از شرکت هاي و يا اين که برندها براي تثبت مقام خويش از اينستاگرام به کارگيري ميکنند و با انجام شغل هاي خيرخواهانه و يا اين که تکثير اين سيرتکامل خبرها در اينستاگرام خويش را در ذهن مشتريان و مردم، به ياد ماندني نگه مي داراهستند. آن ها با اين نحوه ميخواهند مارک خويش را متعصب و نگران نسبت به مردم و جامعه معرفي نمايند.
3- انگيزه تيم ديگر از کسب و امور براي بازاريابي در اينستاگرام در واقع ارتقاء فروش و يا اين که معرفي نهايي توليدها و يا اين که محصول ها تخفيف دار ميباشد.
از اين رو هر مارک و يا اين که کسب و کاري ميتواند با هدف ها خاصي در اينستاگرام حضور پيدا نمايد و بازاريابي خويش را بر روي آن انگيزه مشخص و معلوم قرار دهد. مهم اين ميباشد که پيشين از ورود بهاين حوزه بدانيد چه ميخواهيد و انگيزه شما چه مي باشد؟
آيا ميدانيد چطور شبکههايعمومي را بازاريابي کنيم؟
در صدر چه چيزي مهم ميباشد؟
درصورتي که در اولِ شيوه مي باشيد و يا اين که به بهبود فعاليت خويش در اينستاگرام فکرميکنيد مهمترين فعاليت توليد يک پروفايل متخصص است. همان گونه که برگه اوليه يک سايت، نشان دهنده آن تيم و کسب و کارشان ميباشد. پروفايل اينستاگرام شما هم نشان دهنده کسب و فعاليت و کار شما ميباشد. يک استفاده کننده با مراجعه به پروفايل اينستاگرام مي بايست سريع متوجه شود اين برگه مرتبط با چه کسب و کاري ميباشد و چه کاري را انجام ميدهد.
استراتژي ايجاد محتوا در بازاريابي اينستاگرام
مطلقاً براي ساخت محتوا در اينستاگرام مي بايست استراتژي داشته باشيد.استراتژي بازاريابي گوناگون ميباشند البته اينکه چه استراتژهاي بازاريابي صحيح و خوب ميباشد را به دنبال بازبيني ميکنيم.
آيا درپي ايجاد کليپ در کسب و کارتان ميباشيد؟ بهدنبال ايجاد مطالب آموزشي ميباشيد؟ شما دوست داريد چه جور محتواهايي ايجاد مي کنيد؟ مخاطبان شما چه کساني مي باشند و چه محتوايي برايشان مطلوب ميباشد؟
پس استراتژي ساخت محتوا در اينستاگرام يعني اينکه مخاطبانتان را بشناسيد و بدانيد که چه نياز دارا هستند، هدف ها خويش از حضور در اينستاگرام با بشناسيد و بدانيد که چه دسته محتواهايي شمارا به هدفتان نزديک خيس مينمايد و در غايت بر پايه ي جور محتوايي که بايستي به آنان بپردازي يک برنامه محتوايي تهيه فرمائيد.
براي ساخت محتوا مي بايست 5 اصل مهم را در لحاظ بگيريد که ميتواند در پرورش کسب و عمل به شما ياري دهد.
1- اصل اوليه اخلاق بها
شايد بها آفريني را بارها و بارها در طرز هاي فروش شنيده باشيد البته جذاب ميباشد هنوز خيلي از کسب و امور از آن بي خبر ميباشند و اتفاقاً در حوزه بازاريابي اينستاگرام هم خيلي ها آن را مراعات نميکنند.
شما مي بايست پيشين از عنوان کردن مارک خويش و يا اين که حتي توصيه به مخاطبان تان به تامل ايجاد يک محتواي خوب براي قيمت آفريني فرآورده و يا اين که خدماتتان باشيد. در غير اين رخ نمي توانيد رابطه نيکي با مخاطب و يا اين که مشتريان برقرار فرماييد. يک بها مجاني در صدر قادر است رابطه صحيح و موءثر براي هدف ها بعدي توليد نمايد.
درباره این سایت